Odbiór osobisty

1. Główny punkt odbioru osobistego mieści się w Warszawie przy ulicy Broniewskiego 28, na terenie galerii Simply (I piętro) w Salonie 4cv. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 18.00 i w sobotę 10.00 - 15.00

Produkty zamówione w sklepie Online od poniedziałku do piątku do godz. 17.30 można odebrać tego samego dnia. Produkty zamówione w sobotę, niedzielę i dni świąteczne można odebrać w następnym dniu roboczym od godz. 11.00. (dotyczy artykułów dostępnych w naszym magazynie w Warszawie przy ul.Broniewskiego 28)

2. Drugi punkt odbioru osobistego mieści się w Warszawie przy ulicy Postępu 14, na terenie Salonu Samsung. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00 i w sobotę 10.00 - 15.00


Produkty zamówione w sklepie Online od poniedziałku do piątku do godz. 17.30 można odebrać za dwa dni robocze. Produkty zamówione w sobotę, niedzielę i dni świąteczne można odebrać za dwa dni robocze od godz. 14.00. (dotyczy artykułów dostępnych w naszym magazynie w Warszawie ul. Broniewskiego 28)

Produkty zamówione w sklepie Online od poniedziałku do piątku do godz. 15.30 można odebrać tego samego dnia. Produkty zamówione w sobotę, niedzielę i dni świąteczne można odebrać w następnym dniu roboczym od godz. 12.00. (dotyczy artykułów dostępnych w naszym Sklepie w Warszawie ul. Postępu 14)

 

Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest w pełni skompletowane i gotowe do odbioru.

Jeśli zamówienie zostało wcześniej opłacone a ma być odebrane przez inną osobę niż zamawiający koniecznie prosimy o taką informację drogą mailową (z adresu podanego przy składaniu zamówienia) lub podanie takich informacji w uwagach zamówienia. W przypadku takich zamówień osobę odbierającą werifikujemy na podstawie dokumentu ze zdjęciem.

 

UWAGA !

Udając się do Punktu Odbioru Osobistego prosimy zabrać ze sobą ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) oraz dane identyfikujące zamówienie (nazwisko i imię Zamawiającego lub numer zamówienia). Przesyłkę z formą płatności za pobraniem wydamy osobie, która przy odbiorze poda dane identyfikujące zamówienie oraz ureguluje płatność w kasie punktu odbioru. Kasa przyjmuje jedynie gotówkę - nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą. Przesyłki z inną formą płatności wydamy jedynie Zamawiającemu lub osobom, które Zamawiający upoważnił do odbioru przy składaniu zamówienia po przedstawieniu przez nich ważnego dokumentu tożsamości.

  • Zamówienie należy odebrać w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania maila z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. 
  • W miejscu odbioru można uzyskać dodatkowe informacje o produktach.
  • W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o wcześniejszy kontakt.
  • Obsługa sklepu online odpowie na wszelkie pytania telefoniczne i mailowe od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 do 18.00

 

telefon: 22 266-81-78 w. 1 lub 572 903 313 (opłata zgodna z taryfą Twojego operatora)

email: sklep@nokiaskleponline.pl

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Rozumiem, zamknij komunikat
pixel